RYHMÄLIIKUNTA2019-12-09T10:06:20+00:00

RYHMÄLIIKUNTA

Toiminnalliset ryhmäliikuntatunnit ovat Tapiolan tiloissamme aamulla, päivällä ja illalla. Keätkausi päättyy 16.6.2019. Verkkokaupastamme löydät aina ajankohtaiset hinnat ja voit hypätä mukaan kesken kauden.

  • YHDESSÄTEKEMINEN JA RYHMÄNTUKI
  • OIKEAT SUORITUSTEKNIIKAT
  • MONIPUOLISET HARJOITUKSET
  • KUUKAUSITTAINVAIHTUVAT TEEMAT
  • TREENIMOTIVAATIO PYSYY KORKEALLA
  • AAMU- SEKÄ ILTARYHMÄT

Monipuolisissa ryhmäharjoituksissa parannat fyysistä kuntoa ja ryhtiä. Ryhmän tuki ja kuukausittain vaihtuvat teemat pitävät treenimotivaation korkealla. Lisäksi jaamme tietoa terveellisestä ravitsemuksesta.

Ryhmäliikuntatunnit sisältävät dynaamista liikkuvuusharjoittelua sekä nousujohteista harjoittelua kehonpainolla, kahvakuulilla, TRX- ja CrossCore-naruilla sekä levytangoilla. Treeneissä kehität liikkuvuutta, tasapainoa, lihaskestävyyttä ja voimaa. Valmentajillamme on kaikkiaan yli 30 vuoden kokemus henkilökohtaisesta valmennuksesta.

Viikkotreenit on suunniteltu ihmisille, jotka ehtivät liikkua 2–3 kertaa viikossa. Treenit tukevat myös terveellistä ravitsemusta sekä muiden lajien, kuten golf, tennis, juoksu, pyöräily ja uinti, harjoittelua.

Viikkotreeneissä on kannustava ilmapiiri ja myös liikuntaa aloittelevat pääsevät hyvin mukaan. Tervetuloa!

VIIKKOTREENIT SOPIVAT SINULLE, JOS

  • kaipaat henkilökohtaista ohjausta harjoitteluusi.
  • haluat harjoittaa lihaksiasi ja parantaa fyysistä kuntoasi.
  • tarvitset apua tuki- ja liikuntaelinten ongelmiin.
  • kaipaat tukea painon hallintaan.
  • saat energiaa kannustavasta ryhmäharjoittelusta.

PALAUTETTA TREENAAJILTA

  • Olen saanut treeneistä iloa ja tsemppiä liikuntaan, vinkkejä kehonhuoltoon ja ravintoasioihin sekä yhteisön, joka auttaa ylläpitämään säännöllistä liikuntaa.
  • Hyvä mieli, parempi ryhti, energiaa ja virtaa! Tämä on tapa palautua töistä ja jaksaa töissä.
  • Jaksan arjessa paremmin parantuneen yleiskunnon ja painonhallinnan ansiosta.
  • Hyvää valmennusta ja ”kiritystä” haastavissakin treeneissä. Uusien tekniikoiden opettelua, onnistumisen iloa ja edistymistä. Liikkuvuus ja lihasvoima ovat parantuneet.
  • Golfissa lyöntini on pidentynyt yli 20 metriä.
  • Kyykkytulos on parantunut neljässä kuukaudessa 30 kiloa.

TRX- JA KAHVAKUULATREENI

Sopii kaikille! Treeni kehittää kehon toiminnallisuutta, liikkuvuutta, voimaa, kestävyyttä ja hyvää oloa, iästä, koosta tai kunnosta riippumatta. TRX ja kahvakuula treenit ovat toiminnallista voima ja liikkuvuus harjoittelua parhaimmillaan, kehittäen kehon/fysiikan kaikkia osa-alueita. Välineinä TRX, Kahvakuula, kehon omapaino.

Hyödyt: Tukielimistö, kehon liikkuvuus ja motoriikka, lihastyö- ja kineettiset ketjut, Cardio ja toiminnallinen voima.

TEHOTREENIT

Tehotreeni on CrossFit tyylinen, intensiivinen treeni jossa haastat todella itsesi. Treeni sisältää paljon painonnostoa tankoa hyödyntäen. Tule mukaan Tehotreeneihin ja treenaa kuin huippu-urheilija. Sopii kokeneelle treenaajalle ja sinulle joka kaipaat haasteita. Treenin kesto/kulku 90min sisältäen: Alkulämmittely, ja/tekniikka/maximi voima/voimakestävyys/HIIT/ loppuverryttely. Välineet: Tanko + levypainot, kahvakuulat, käsipainot, Kehon omapaino.

Hyödyt: Maximi voima, Räjähtävä voima, Voimakestävyys, Toiminnallinen voima ja liikkuvuus, Kordinaatio ja kehon hallinta, Hapenottokyky.

Kenelle: Kokeneelle treenaajalle, perusasiat paino/voimaharjoittelusta kunnossa ja kaipaat haasteita.

KEHONHUOLTO

Kehonhuoltotunnilla avaamme kehoa, poistamme lihaskireyksiä ja rentoudumme. Treeni sopii kaikille! Treeni kehittää kehon toiminnallisuutta, liikkuvuutta, poistaa lihaskipuja ja kireyksiä. Treenistä saat hyvän olon, iästä, koosta tai kunnosta riippumatta. Välineinä käytämme FoamRolleria, Triccer palloa, voimakuminauhaa sekä TRX.

TOIMINNALLINEN TREENI

Sopii kaikille! Kehittää kehon toiminnallisuutta, liikkuvuutta, voimaa, kestävyyttä ja hyvää oloa, iästä, koosta tai kunnosta riippumatta. Tominnallisessa treenissä haastamme kehon kaikkia osa-alueita. Toiminnallisuus näyttelee tärkeää osaa käsikädessä tasapainon kanssa, kehittäen keskivartaloa sekä muuta tukielimistöä. Välineet: Fitball, floorball, Tasapainotyynyt, bosu, Voimakuminauhat, Voimaköydet, kehon omapaino.

Hyödyt: tasapaino, tukielimistö, Toiminnallinen voima ja liikkuvuus, Kordinaatio ja kehon hallinta, Hapenottokyky pk-vk.

ÄIJÄTREENI

Kaikille miehille! Kehittää kehon toiminnallisuutta, liikkuvuutta, voimaa, kestävyyttä ja hyvää oloa, iästä, koosta tai kunnosta riippumatta. Äijätreeni on tarkoitettu miehille, jotka kaipaavat uutta puhtia liikuntaan. Treeneissä ei turhia hifistellä. Treenit ovat tehokkaita, koko kehoa kuormittavia, parantaen liikkuvuutta, toiminnallisuutta, voimaa ja kestävyyttä. Välineet: Kahvakuulat, TRX, Floorball, Tanko + levypainot, käsipainot, kehon omapaino.

Hyödyt: Core, tukielimistö, liikkuvuus, motoriikka, hapenottokyky, Voima Ja toiminnallinen voima

PILATES

Pilates tunnilla opit käyttämään lihaksia tasapuolisesti, jolloin liian aktiiviset lihakset rentoutuvat ja keskivartalon syvät lihakset antavat sinulle tuke ja ryhtiä. Klassisesta matto pilateksestä hyötyvät niin kuntoilijat kuin urheilijat. Pilateksen avulla voit parantaa ryhtiä ja kehonhallintaa.

Onko sinulla liikuntaseteleitä?

Meillä käyvät seuraavat liikuntasetelit/-kortit: Smartum, Edenred, ePassi ja EazyBreak.

Mikäli maksat liikuntaseteleillä mobiilisti/verkossa, niin muistathan valita oikean toimipisteen, joka on 1 JES! Training oikea (alk. 8/2018) (palveluissa on kolme toimipistettä JES! Trainingille). Tuothan meille kuitin ostoksestasi, niin päivitämme tietosi järjestelmäämme. Smartumin osalta otamme vastaan myös liikuntaseteleitä ja voit tuoda ne meille treenisi yhteydessä ja maksaa treenikortin liikuntaseteleillä.

Treenikorttien käyttö

Treenikortteja voit käyttää mihin tahansa JES! Training viikkotreeneihin (pl. äijätreeni): Perustreeni, tehotreeni, core & kehonhuolto ja pilates.

Kortin osto-ohje

  1. Kirjaudu sisään sivustolle https://www.varaaheti.fi/jestraining/fi/prepaids
  2. Valitse sinulle sopiva kortti (S, M tai L)
  3. Voit valita maksutavaksi: mobile pay, luottokortti tai lasku (laskulla saat osamaksu vaihtoehdon).
  4. Jos maksat liikuntaseteleillä, osta kortti studiolla. (smartumedenredePassi ja EazyBreak)
  5. Voit maksaa kortin myös treenien yhteydessä JES! Trainingilla pankki- tai luottokortilla.

Hinta sisältää

  • kaikki valitsemasi pakettiin kuuluvat treenit kauden ajan.
  • personal trainerin ohjaamat ryhmäharjoitukset.
  • nousujohteisen harjoittelun sekä liikkuvan yhteisön tuen.
  • alennuksia yhteistyökumppaneiltamme.
  • vinkkejä terveelliseen syömiseen sekä lihaskunnon ja liikkuvuuden parantamiseen.

Osoite

  • Kauppamiehentie 6, Tapiola Espoo (Keilahallin talo)

Lisätietoja

  • Janne Särmäkari, puh. 040 060 1052 tai janne@jestraining.fi

Ota yhteyttä

Nimi (pakollinen)

Sähköposti (pakollinen)

Puhelinnumero

Viestisi:

Syötä allaoleva varmistuskoodi viereiseen kenttään

captcha