Loading...
VIIKKOTREENIT2018-09-11T13:26:22+00:00

VIIKKOTREENIT

Toiminnalliset viikkotreenimme ovat aamulla, päivällä ja illalla.

  • YHDESSÄTEKEMINEN JA RYHMÄNTUKI
  • OIKEAT SUORITUSTEKNIIKAT
  • MONIPUOLISET HARJOITUKSET
  • KUUKAUSITTAINVAIHTUVAT TEEMAT
  • TREENIMOTIVAATIO PYSYY KORKEALLA
  • AAMU- SEKÄ ILTARYHMÄT

Monipuolisissa ryhmäharjoituksissa parannat fyysistä kuntoa ja ryhtiä. Ryhmän tuki ja kuukausittain vaihtuvat teemat pitävät treenimotivaation korkealla. Lisäksi jaamme tietoa terveellisestä ravitsemuksesta.

Viikkotreenit sisältävät dynaamista liikkuvuusharjoittelua sekä nousujohteista harjoittelua kehonpainolla, kahvakuulilla, TRX- ja CrossCore-naruilla sekä levytangoilla. Treeneissä kehität liikkuvuutta, tasapainoa, lihaskestävyyttä ja voimaa. Valmentajillamme on kaikkiaan yli 30 vuoden kokemus henkilökohtaisesta valmennuksesta.

Viikkotreenit on suunniteltu ihmisille, jotka ehtivät liikkua 2–3 kertaa viikossa. Treenit tukevat myös terveellistä ravitsemusta sekä muiden lajien, kuten golf, tennis, juoksu, pyöräily ja uinti, harjoittelua.

Viikkotreeneissä on kannustava ilmapiiri ja myös liikuntaa aloittelevat pääsevät hyvin mukaan. Tervetuloa!

VIIKKOTREENIT SOPIVAT SINULLE, JOS

  • kaipaat henkilökohtaista ohjausta harjoitteluusi.
  • haluat harjoittaa lihaksiasi ja parantaa fyysistä kuntoasi.
  • tarvitset apua tuki- ja liikuntaelinten ongelmiin.
  • kaipaat tukea painon hallintaan.
  • saat energiaa kannustavasta ryhmäharjoittelusta.

PALAUTETTA TREENAAJILTA

  • Olen saanut treeneistä iloa ja tsemppiä liikuntaan, vinkkejä kehonhuoltoon ja ravintoasioihin sekä yhteisön, joka auttaa ylläpitämään säännöllistä liikuntaa.
  • Hyvä mieli, parempi ryhti, energiaa ja virtaa! Tämä on tapa palautua töistä ja jaksaa töissä.
  • Jaksan arjessa paremmin parantuneen yleiskunnon ja painonhallinnan ansiosta.
  • Hyvää valmennusta ja ”kiritystä” haastavissakin treeneissä. Uusien tekniikoiden opettelua, onnistumisen iloa ja edistymistä. Liikkuvuus ja lihasvoima ovat parantuneet.
  • Golfissa lyöntini on pidentynyt yli 20 metriä.
  • Kyykkytulos on parantunut neljässä kuukaudessa 30 kiloa.
Treeniaika Ma Ti Ke To Pe La
Aamutreenit 7-8 Perustreeni 7-8 Perustreeni 7-8 Perustreeni 7-8 Perustreeni
10-11 Tehotreeni
11.15-12.15 Kehonhuolto
Lounastreenit 12-13 Perustreeni 12-13 Perustreeni
Iltatreenit 17.30-18.30 Perustreeni 17.30-18.30 Perustreeni 17.30-18.30 Perustreeni
Iltatreenit 18.45-19.45 Perustreeni 18.45-19.45 Perustreeni 18.45-19.45 Kehonhuolto 18.45-19.45 Pilates
Iltatreenit 20-21 Äijätreeni

Perustreenit

Perustreeni on kaiken harjoittelun perusta. Perustreeni alkaa aina lämmittelyllä -ja liikkuvuusharjoittelulla. Perustreeneissä parannat kuntoa monipuolisesti erilaisilla harjoituksilla missä hyödynnämme: kehonpainoa, TRX-naruja, kahvakuulaa ja levytankoja. Aamutreeneissä tarjolla pientä aamupalaa. Monipuolista ja tehokasta. Sopii kaiken tasoisille ei sisällä hyppyjä.

Tehotreenit:

Tehotreeni on Crosstraining tyylinen, intensiivinen treeni jossa haastat itseäsi. Treenialkaa aina tekniikka osuudella, jonka jälkeen siirrytään voima osioon. Treeni loppuu aina intensiiviseen POWER osioon, jossa viet itsesi äärirajoille. Tule mukaan Tehotreeneihin ja treenaa kuin huippu-urheilija. Sopii kokeneelle
treenaajalle ja sinulle joka kaipaat haasteita.

Kehonhuolto- & coretreeni:

Tämä syviä lihaksia vahvistava ja kehoa huoltava tunti on kaksi osainen. Ensimmäisessä osiossa vahvistetaan keskivartalon syviä lihaksia pilateksestä tutuilla liikkeillä. Toinen osuus on kehon liikeratoja avaava ja lihaksia palauttava osuus, huolto-osuudessa tehdään toiminnallisia venytyksiä sekä avataan kehon liikeratoja hierontarullaa hyödyntäen.

Pilates

Pilates tuntien pohjana on Joseph Pilateksen Klassinen matto pilates. Pilates tunnilla opit käyttämään lihaksia tasapuolisesti, jolloin liian aktiiviset lihakset rentoutuvat ja keskivartalon syvät lihakset antavat sinulle tuke ja ryhtiä. Klassisesta matto pilateksestä hyötyvät niin kuntoilijat kuin urheilijat. Pilateksen avulla voit parantaa ryhtiä ja kehonhallintaa.

TREENIPASSIT 3.9.2018 – 21.12.2018

HUOM! VERKKOKAUPASSA TARJOUSHINNAT 16.9.2018 ASTI!

Treenikortti Kertojen määrä Hinta Osta kortti
S-kortti (1 krt viikossa) 16 treenikertaa 220 € Osta kortti täältä
M-kortti (2 krt viikossa) 32 treenikertaa 330 € Osta kortti täältä
L-kortti (kaikki) Rajaton 415 € Osta kortti täältä

Onko sinulla liikuntaseteleitä?

Meillä käyvät seuraavat liikuntasetelit/-kortit: Smartum, Edenred, ePassi.

Mikäli maksat liikuntaseteleillä mobiilisti/verkossa, niin muistathan valita oikean toimipisteen, joka on JES! Training (palveluissa on kolme toimipistettä JES! Trainingille). Tuothan meille kuitin ostoksestasi, niin päivitämme tietosi järjestelmäämme. Smartumin osalta otamme vastaan myös liikuntaseteleitä ja voit tuoda ne meille treenisi yhteydessä ja maksaa treenikortin liikuntaseteleillä.

Treenikorttien käyttö

Treenikortteja voit käyttää mihin tahansa JES! Training viikkotreeneihin (pl. äijätreeni): Perustreeni, tehotreeni, core & kehonhuolto ja pilates.

Kortin osto-ohje

  1. Kirjaudu sisään sivustolle https://www.varaaheti.fi/jestraining/fi/prepaids
  2. Valitse sinulle sopiva kortti (S, M tai L)
  3. Voit valita maksutavaksi: mobile pay, luottokortti tai lasku (laskulla saat osamaksu vaihtoehdon).
  4. Jos maksat liikuntaseteleillä, osta kortti studiolla. (smartumedenredePassieazy breakTykykunto+)
  5. Voit maksaa kortin myös treenien yhteydessä JES! Trainingilla pankki- tai luottokortilla.

Hinta sisältää

  • kaikki valitsemasi pakettiin kuuluvat treenit kauden ajan.
  • personal trainerin ohjaamat ryhmäharjoitukset.
  • nousujohteisen harjoittelun sekä liikkuvan yhteisön tuen.
  • alennuksia yhteistyökumppaneiltamme.
  • vinkkejä terveelliseen syömiseen sekä lihaskunnon ja liikkuvuuden parantamiseen.

Osoite

  • Kauppamiehentie 6, Tapiola Espoo (Keilahallin talo)

Lisätietoja

  • Janne Särmäkari, puh. 040 060 1052 tai janne@jestraining.fi

Ota yhteyttä

Nimi (pakollinen)

Sähköposti (pakollinen)

Puhelinnumero

Viestisi:

Syötä allaoleva varmistuskoodi viereiseen kenttään

captcha