Loading...

MUUTOKSIA AJANVARAUSKALENTERIIN

Ajanvarauskalenteria on muutettu, jatkossa järjestelmä pyytää viikkotreenien osalta maksua ajanvarauksen yhteydessä. Mikäli sinulla on treenikortti (S, M tai L), voit maksaa varauksen käyttämällä pre-paid korttia ja treeni vähennetään treenikortiltasi. Voit ostaa kortin verkkokaupastamme (23.9 asti alennetut hinnat).

Hierontaa ei makseta ajanvarauksen yhteydessä. Hieronnat maksetaan hieronnan yhteydessä suoraan hierojalle. Hieronnassa on myös mahdollista käyttää sarjakorttia niin halutessasi.

Tervetuloa treenaamaan!

Janne

0400 601 052

By |2018-09-17T09:38:26+00:00syyskuu 17th, 2018|Yleinen|Kommentit pois päältä artikkelissa MUUTOKSIA AJANVARAUSKALENTERIIN

Äijätreeni 14.11.2018 asti

10 viikkoa – 10 treeniä – 10 henkilöä

Äijätreeni on tarkoitettu miehille, jotka kaipaavat uutta puhtia liikuntaan. Kymmenen viikon aikana keskivartalon syvät lihakset vahvistuvat sekä lihaskunto ja aerobinen kunto paranee.

Tunneilla Personal Trainer opettaa erilaiset levytankoharjoitteet, kahvakuulailun perusliikkeet sekä liikkuvuusharjoitteet omalla kehonpainolla. Kymmenen viikon aikana äijät saavat vinkkejä terveelliseen syömiseen sekä harjoitusohjelman jonka ansiosta kehon muoto muuttuu.

Ryhmän koko on ainoastaan 10 henkilöä, tällä varmistamme että äijät treenaavat tehokkaasti ja tuloksia syntyy.

Sisältää

  • kymmenen yhteistä treeniä
  • 10 viikon harjoitusohjelma
  • 10 viikon ajan vinkkejä terveelliseen syömiseen

Ajankohta

  • keskiviikkosisin klo 20 – 21
  • 5.9.-7.11.2018

Hinta

200 €

Verkkokaupasta tai JES! Training, Kauppamiehentie 6, Tapiola

janne@jestraining.fi

0400 601 052

By |2018-09-14T11:56:52+00:00syyskuu 10th, 2018|Yleinen|Kommentit pois päältä artikkelissa Äijätreeni 14.11.2018 asti

JES! Pilates

Sanna Kippilä aloittaa JES! Training-teamissa. Sanna on ohjannut ryhmäliikuntatunteja vuodesta 1987. Viimeiset 10 vuotta Sanna on erikoistunut etenkin Pilatekseen.
 
Sanna ohjaa JES! Pilates-tunnin torstaisin klo 18:45 – 19:45.
 
Sanna on koulutukseltaan kuntohoitaja, FAF Personal trainer ja PhysioPilates- ohjaaja.
 
TULE TORSTAISIN MUKAAN PILATES-TUNNILLE!

sanna

By |2018-08-29T21:05:48+00:00elokuu 29th, 2018|Yleinen|Kommentit pois päältä artikkelissa JES! Pilates

Syykauden treenit alkavat 20.8.2018

cof

JES! Trainingin syyskausi 20.8 – 20.12.2018 alkaa kesän aikana remontoidussa treenitilassa.

Viikkotreeneissä keskitymme oikeisiin suoritustekniikoihin ja innostumme yhdessä tekemisestä. Viikkotreenit ovat valmentajiemme suunnittelemia, nousujohteisia 12 viikon harjoitusohjelmia, joiden harjoitteet ovat parhaita paloja sadoista onnistuneista personal training -valmennuksista. Viikkotreeneissä on kannustava ilmapiiri. Liikuntaa aloittelevat pääsevät hyvin mukaan.

Treenikausi:
20.8 – 21.12 (18 viikkoa)

Treenikortin maksaminen

Voit ostaa kortin ylhäällä olevan linkin kautta ja maksaa jopa kuukausi maksuna, laskutuslisä kuukausimaksussa on 4,90€/ kk. Voit maksaa myös liikuntaseteleillä: smartum, edenredin, e-passi tai eazy break, maksuu tapahtuu seteleillä paikan päällä treeneissä. Voit myös maksaa kortin pankkikortilla paikan päällä.

Pieniä muutoksia syksyn aikatauluihin, muutokset merkattu punaisella alhaalla olevaan kalenteriin. Lisäksi Juoksijan lihaskuntotreeni tiistaisin kuuluvat saman treenimaksun piiriin.

 

Perustreenit:

Perustreeni on kaiken harjoittelun perusta. Perustreeni alkaa aina lämmittelyllä ja liikkuvuusharjoittelulla. Perustreeneissä parannat kuntoa monipuolisesti erilaisilla harjoituksilla, joissa hyödynnämme kehonpainoa, TRX-naruja, kahvakuulia ja levytankoja.  Perustreeni on monipuolista ja tehokasta harjoittelua, joka sopii kaiken tasoisille liikkujille, eikä sisällä hyppyjä. Aamutreeneissä on tarjolla myös pientä aamupalaa.

  • Lounastreeni tiistaisin ja perjantaisin klo 12 –13
  • Aamutreenit ma, ti, to klo 7.00 ja 17.30
  • Iltatreenit: Ma, ti, to klo 17.30
  • Iltatreeni: Ti klo 18.45
  • Iltatreenit: Ma klo 18.45
  • Iltatreeni: To klo 20.00

Tehotreenit:

Tehotreeni on Crosstrainin-tyylinen, intensiivinen treeni, jossa todella haastat itseäsi. Tehotreeni alkaa aina tekniikkaosuudella, jonka jälkeen siirrytään voimaosioon. Treeni loppuu intensiiviseen POWER-osioon, jossa viet itsesi äärirajoille.

Tule mukaan Tehotreeneihin ja treenaa kuin huippu-urheilija. Sopii kokeneelle treenaajalle ja sinulle joka kaipaat haasteita.

  • la klo 10.00-11.00

Kehonhuolto- & coretreeni:

Tämä syviä lihaksia vahvistava ja kehoa huoltava tunti on kaksiosainen. Ensimmäisessä osiossa vahvistetaan keskivartalon syviä lihaksia pilateksestä tutuilla liikkeillä. Toinen osuus on kehon liikeratoja avaava ja lihaksia palauttava osuus. Kehonhuolto-osuudessa tehdään toiminnallisia venytyksiä sekä avataan kehon liikeratoja hierontarullaa hyödyntäen.

  • ke klo 18.45
  • la klo 11.15

Pilates

Pilatestuntien pohjana on Joseph Pilateksen Klassinen mattopilates. Pilatestunnilla opit käyttämään lihaksia tasapuolisesti, jolloin liian aktiiviset lihakset rentoutuvat ja keskivartalon syvät lihakset antavat sinulle tukea ja ryhtiä. Klassisesta mattopilateksestä hyötyvät niin kuntoilijat kuin urheilijat. Pilateksen avulla voit parantaa ryhtiä ja kehonhallintaa.

  • To klo 18.45

Juoksijan lihaskuntotreeni

Tämä tunti sopii kaikille, jotka haluavat treenata enemmän jalkojen ja keksivartalon lihaksia.

Juoksijoilla unohtuu yleensä säännöllinen juoksussa tärkeiden tukilihasten vahvistaminen. Monella juoksijalla takareidet ja pakarat ovat heikossa kunnossa, koska hitaissa peruskestävyysvauhdeissa nämä lihakset eivät juuri aktivoidu. Juoksijan lihaskuntotunnilla keskitytään erityisesti juoksussa tärkeiden lihasten vahvistamiseen, Reisiin, pakaroihin ja keskivartalon lihaksiin.

  • Ti klo 20 – 21

 

Kysy lisää:

Janne Särmäkari, personal trainer, ryhmäohjaaja, ravintovalmentaja

0400 601 052

janne@jestraining

 

 

By |2018-08-25T09:15:45+00:00elokuu 6th, 2018|liikunta|Kommentit pois päältä artikkelissa Syykauden treenit alkavat 20.8.2018