Viikkotreeneissä keskitymme oikeisiin suoritustekniikoihin ja innostumme yhdessä tekemisestä.  Viikkotreenit on valmentajiemme suunnittelema, nousujohteinen 12 viikon harjoitusohjelma, jonka harjoitteet ovat parhaita paloja sadoista onnistuneista personal training -valmennuksista

Monipuolisissa ryhmäharjoituksissa parannat fyysistä kuntoa ja ryhtiä. Ryhmän tuki ja kuukausittain vaihtuvat teemat pitävät treenimotivaation korkealla. Lisäksi jaamme tietoa terveellisestä ravitsemuksesta.

Viikkotreeneissä on kannustava ilmapiiri ja myös liikuntaa aloittelevat pääsevät hyvin mukaan. Tervetuloa!

Treenikuva

VIIKKOTREENIT SOPIVAT SINULLE, JOS

  • kaipaat henkilökohtaista ohjausta harjoitteluusi.
  • haluat harjoittaa lihaksiasi ja parantaa fyysistä kuntoasi.
  • tarvitset apua tuki- ja liikuntaelinten ongelmiin.
  • kaipaat tukea painon hallintaan.
  • saat energiaa kannustavasta ryhmäharjoittelusta.

 

 

 

 

 

PALAUTETTA TREENAAJILTA

  • Olen saanut treeneistä iloa ja tsemppiä liikuntaan, vinkkejä kehonhuoltoon ja ravintoasioihin sekä yhteisön, joka auttaa ylläpitämään säännöllistä liikuntaa.
  • Hyvä mieli, parempi ryhti, energiaa ja virtaa! Tämä on tapa palautua töistä ja jaksaa töissä.
  • Jaksan arjessa paremmin parantuneen yleiskunnon ja painonhallinnan ansiosta.
  • Hyvää valmennusta ja ”kiritystä” haastavissakin treeneissä. Uusien tekniikoiden opettelua, onnistumisen iloa ja edistymistä. Liikkuvuus ja lihasvoima ovat parantuneet.
  • Golfissa lyöntini on pidentynyt yli 20 metriä.
  • Kyykkytulos on parantunut neljässä kuukaudessa 30 kiloa.
 Viikkotreenit sisältävät dynaamista liikkuvuusharjoittelua sekä nousujohteista harjoittelua kehonpainolla, kahvakuulilla, TRX- ja CrossCore-naruilla sekä levytangoilla. Treeneissä kehität liikkuvuutta, tasapainoa, lihaskestävyyttä ja voimaa. Valmentajillamme on kaikkiaan yli 30 vuoden kokemus henkilökohtaisesta valmennuksesta.
 
Viikkotreenit on suunniteltu ihmisille, jotka ehtivät liikkua 2–3 kertaa viikossa. Treenit tukevat myös terveellistä ravitsemusta sekä muiden lajien, kuten golf, tennis, juoksu, pyöräily ja uinti, harjoittelua.
1A7A6917
Perustreenit:
Perustreeni on kaiken harjoittelun perusta. Perustreeni alkaa aina lämmittelyllä -ja liikkuvuusharjoittelulla. Perustreeneissä tulet parantamaan kuntoa monipuolisesti erilaisilla harjoituksilla missä hyödynnämme: kehonpainoa, TRX-naruja, kahvakuulaa ja levytankoja. Aamutreeneissä tarjolla pientä aamupalaa. Monipuolista ja tehokasta. Sopii kaiken tasoisille ei sisällä hyppyjä.

  •  Lounastreeni tiistaisin ja perjantaisin klo 12 – 13
  • Aamutreenit ma, ti, to  klo 7.00 ja 17.30
  • Iltatreenit: Ma, ti, to klo 17.30
  • Iltatreenit: Ma ja to klo 18.45

Tehotreenit:

Tehotreeni on Crosstraining tyylinen, intensiivinen treeni jossa haastat itseäsi. Treenialkaa aina tekniikka osuudella, jonka jälkeen siirrytään voima osioon. Treeni loppuu aina intensiiviseen POWER osioon, jossa viet itsesi äärirajoille. Tule mukaan Tehotreeneihin ja treenaa kuin huippu-urheilija. Sopii kokeneelle treenaajalle ja sinulle joka kaipaat haasteita.

  • la klo 10.00

Kehonhuolto- & coretreeni:

Tämä syviä lihaksia vahvistava ja kehoa huoltava tunti on kaksi osainen. Ensimmäisessä osiossa vahvistetaan keskivartalon syviä lihaksia pilateksestä tutuilla liikkeillä. Toinen osuus on kehon liikeratoja avaava ja lihaksia palauttava osuus, huolto-osuudessa tehdään toiminnallisia venytyksiä sekä avataan kehon liikeratoja hierontarullaa hyödyntäen.

  • ke klo 18.45
  • la klo 11.15

Pilates

Pilates tuntien pohjana on Joseph Pilateksen Klassinen matto pilates. Pilates tunnilla opit käyttämään lihaksia tasapuolisesti, jolloin liian aktiiviset lihakset rentoutuvat ja keskivartalon syvät lihakset antavat sinulle tuke ja ryhtiä. Klassisesta matto pilateksestä hyötyvät niin kuntoilijat kuin urheilijat. Pilateksen avulla voit parantaa ryhtiä ja kehonhallintaa.

  • ti klo 18.45

Juoksu-/ polkujuoksu

Juoksu tunneilla keskitytään juoksutekniikkaan sekä tehdään tehotreenejä ryhmässä. Juoksutunnit siirtyvät aina välillä metsään missä juostaan vaihtelevia metsäpolkuja pitkin.

TREENIPASSIT

Treenipassit Kerta hinta Kesto Treeni kertojen määrä Hinta Osta kortti
Kertamaksu 22€
S12 kortti Ylimääräinen treeni kerta 16€ 12 viikkoa 12 177€ (59€/kk)

 

Osta kortti täältä
S24 kortti Ylimääräinen treeni kerta 16€ 24 viikkoa 24 324€ (54€/ kk) Osta kortti täältä
M12 kortti Ylimääräinen treeni kerta 16€ 12 viikkoa 24 267€ (89€/ kk) Osta kortti täältä
M24 kortti Ylimääräinen treeni kerta 16€ 24 viikkoa 48 498€ (83€/ kk) Osta kortti täältä
L12 kortti 12 viikkoa Rajaton 357€ (119€/ kk) Osta kortti täältä
L24 kortti 24 viikkoa rajaton 654€ (109€/ kk) Osta kortti täältä

* Kuukausikorteissa laskutuslisä 4,90€

Varaa maksuton tutustumistreenin alhaalla olevan yhteystietolomakkeen kautta.

 

Onko sinulla liikuntaseteleitä?

Meillä käyvät seuraavat liikuntasetelit/-kortit: Smartum, Edenred, SporttiPassi. Syötä verkkokaupassamme liikuntaseteleiden arvoa vastaava koodi kenttään ja tuo ensimmäisellä treenikerralla vastaava määrä seteleitä meille.

Treenikorttien käyttö

Treenikortteja voit käyttää mihin tahansa viikon treeniin mitä JES! Training tarjoaa. Perustreeni, core&kehonhuolto, pilates, juoksu-/ polkujuoksu, juoksijan fysiikkatreeni. (Pilates tunteja varten sinun tulee käydä alkeis- ja jatkokurssi).

Teenikorttien edut

  • Kaikki 24 viikon kortit voit laittaa yhden kerran  seitsemäksi päiväksi tauolle sairastumisen tai lomareissun takia.
  • Kaikista järjestämistämme kursseista tarjoamme kortin haltijalle 20% alennuksen
  • Personal trainer palveluista 10% alennuksen
  • FIT3D kehonkoostumusmittaus 15€

Kortin osto-ohje

  1. Kirjaudu sisään sivustolle https://www.varaaheti.fi/jestraining/fi/prepaids
  2. Valitse sinulle sopiva treeni kertojen määrä
  3. Valitse joko 12 tai 24 viikon treenipassi
  4. Voit valita maksutavaksi: mobile pay, luottokortti tai lasku (laskulla saat osamaksu vaihtoehdon).
  5. Jos maksat liikuntaseteleillä, osta kortti studiolla. (smartum, edenred, ePassi, eazy break, Tykykunto+)

Hinta sisältää

  • kaikki valitsemasi pakettiin kuuluvat treenit 12 viikon ajan.
  • personal trainerin ohjaamat ryhmä harjoitukset.
  • nousujohteisen harjoittelun sekä liikkuvan yhteisön tuen.
  • alennuksia yhteistyökumppaneiltamme.
  • vinkkejä terveelliseen syömiseen sekä lihaskunnon ja liikkuvuuden parantamiseen.

Osoite

  • Kauppamiehentie 6, Tapiola Espoo (Keilahallin talo, Vanhan Apteekin vierestä sisään)

Lisätietoja

  • Jonne Eskola, puh. 040 843 2640 tai jonne@jestraining.fi
  • Janne Särmäkari, puh. 040 060 1052 tai janne@jestraining.fi

Ota yhteyttä

Nimi (pakollinen)

Sähköposti (pakollinen)

Puhelinnumero

Viestisi:

Syötä allaoleva varmistuskoodi viereiseen kenttään

captcha

Share →

JES! TerveysliikuntaStudio Instagramissa: