cof

JES! Trainingin syyskausi alkaa 20.8.2018 uudella ilmeellä. Uusi alkaa remontoidussa treenitilassa. Yläkerran tilaan aloitetaan remontti tulevana keskiviikkona. Remontin ensimmäisessä vaiheessa kaadetaan kevytseinät ja maalataan seinät. Remontti ei vaikuta treenien aikatauluihin.

Viikkotreeneissä keskitymme oikeisiin suoritustekniikoihin ja innostumme yhdessä tekemisestä. Viikkotreenit on valmentajiemme suunnittelema, nousujohteinen 12 viikon harjoitusohjelma, jonka harjoitteet ovat parhaita paloja sadoista onnistuneista personal training -valmennuksista. Viikkotreeneissä on kannustava ilmapiiri ja myös liikuntaa aloittelevat pääsevät hyvin mukaan.

7.8.2018 mennessä treenikortin ostajalle Kesäkortin kaksi viimeistä viikkoa kaupan päälle. Muista ilmoittautua syksyn treeneihin huomiseen 7.8.2018 mennessä.

Syyskausi pidetään 20.8.2018 – 20.12.2018. Eli tunnit jatkuvat
kevennetyllä kalenterilla 20.8 asti. Tämä tarkoittaa sitä, että tiistain ja torstain aamu- sekä iltatreenit pidetään 6-19.8.2018 klo 7.00 ja 17.30. Tälle ajalle sinulla on mahdollista hankkia kesäkortti hintaan 29€. TARJOUS kun ostat syksyn treenipassin ajalle 20.8 – 21.12, saat kesäkortin kaksi viimeistä viikkoa kaupan päälle (7.8 – 19.8.2018.)

 

Treenikausi:
20.8 – 21.12 (18 viikkoa)

Kun ostat kortin 7.8.2018 mennessä saat 6.8-19.8 kesätreenit kaupan
päälle.

 

Treenikortin maksaminen

Voit ostaa kortin ylhäällä olevan linkin kautta ja maksaa jopa kuukausi maksuna, laskutuslisä kuukausimaksussa on 4,90€/ kk. Voit maksaa myös liikuntaseteleillä: smartum, edenredin, e-passi tai eazy break, maksuu tapahtuu seteleillä paikan päällä treeneissä. Voit myös maksaa kortin pankkikortilla paikan päällä.

Pieniä muutoksia syksyn aikatauluihin, muutokset merkattu punaisella alhaalla olevaan kalenteriin. Lisäksi Juoksijan lihaskuntotreeni tiistaisin kuuluvat saman treenimaksun piiriin.

 

Perustreenit:

Perustreeni on kaiken harjoittelun perusta. Perustreeni alkaa aina lämmittelyllä -ja liikkuvuusharjoittelulla. Perustreeneissä parannat kuntoa monipuolisesti erilaisilla harjoituksilla missä hyödynnämme: kehonpainoa, TRX-naruja, kahvakuulaa ja levytankoja. Aamutreeneissä tarjolla pientä aamupalaa. Monipuolista ja tehokasta. Sopii kaiken tasoisille ei sisällä hyppyjä.

  • Lounastreeni tiistaisin ja perjantaisin klo 12 –13
  • Aamutreenit ma, ti, to klo 7.00 ja 17.30
  • Iltatreenit: Ma, ti, to klo 17.30
  • Iltatreeni: Ti klo 18.45
  • Iltatreenit: Ma klo 18.45
  • Iltatreeni: To klo 20.00

Tehotreenit:

Tehotreeni on Crosstraining tyylinen, intensiivinen treeni jossa haastat itseäsi. Treenialkaa aina tekniikka osuudella, jonka jälkeen siirrytään voima osioon. Treeni loppuu aina intensiiviseen POWER osioon, jossa viet itsesi äärirajoille. Tule mukaan Tehotreeneihin ja treenaa kuin huippu-urheilija. Sopii kokeneelle
treenaajalle ja sinulle joka kaipaat haasteita.

  • la klo 10.00

Kehonhuolto-
& coretreeni:

Tämä syviä lihaksia vahvistava ja kehoa huoltava tunti on kaksi osainen. Ensimmäisessä osiossa vahvistetaan keskivartalon syviä lihaksia pilateksestä tutuilla liikkeillä. Toinen osuus on kehon liikeratoja avaava ja lihaksia palauttava osuus, huolto-osuudessa tehdään toiminnallisia venytyksiä sekä avataan kehon liikeratoja hierontarullaa hyödyntäen.

  • ke klo 18.45
  • la klo 11.15

Pilates

Pilate tuntien pohjana on Joseph Pilateksen Klassinen matto pilates. Pilates tunnilla opit käyttämään lihaksia tasapuolisesti, jolloin liian aktiiviset lihakset rentoutuvat ja keskivartalon syvät lihakset antavat sinulle tuke ja ryhtiä. Klassisesta matto pilateksestä hyötyvät niin kuntoilijat kuin urheilijat. Pilateksen avulla voit parantaa ryhtiä ja kehonhallintaa.

  • To klo 18.45

Juoksijan lihaskuntotreeni

Tämä tunti sopii kaikille, jotka haluavat treenata enemmän jalkojen ja keksivartalon lihaksia.

Juoksijoilla unohtuu yleensä säännöllinen juoksussa tärkeiden tukilihasten vahvistaminen, varsinkin takareidet ja pakarat ovat heikossa kunnossa, koska hitaissa peruskestävyysvauhdeissa nämä lihakset eivät juuri aktivoidu. Juoksijan lihaskuntotunnilla keskitytään erityisesti juoksussa tärkeiden lihasten vahvistamiseen kuten reidet, pakarat sekä keskivartalon lihakset.

  • Ti klo 20 – 21

 

Kysy lisää

Janne Särmäkari janne@jestraining.fi

 

Share →

JES! TerveysliikuntaStudio Instagramissa: