Syykauden treenit alkavat 20.8.2018

//Syykauden treenit alkavat 20.8.2018

Syykauden treenit alkavat 20.8.2018

cof

JES! Trainingin syyskausi 20.8 – 20.12.2018 alkaa kesän aikana remontoidussa treenitilassa.

Viikkotreeneissä keskitymme oikeisiin suoritustekniikoihin ja innostumme yhdessä tekemisestä. Viikkotreenit ovat valmentajiemme suunnittelemia, nousujohteisia 12 viikon harjoitusohjelmia, joiden harjoitteet ovat parhaita paloja sadoista onnistuneista personal training -valmennuksista. Viikkotreeneissä on kannustava ilmapiiri. Liikuntaa aloittelevat pääsevät hyvin mukaan.

Treenikausi:
20.8 – 21.12 (18 viikkoa)

Treenikortin maksaminen

Voit ostaa kortin ylhäällä olevan linkin kautta ja maksaa jopa kuukausi maksuna, laskutuslisä kuukausimaksussa on 4,90€/ kk. Voit maksaa myös liikuntaseteleillä: smartum, edenredin, e-passi tai eazy break, maksuu tapahtuu seteleillä paikan päällä treeneissä. Voit myös maksaa kortin pankkikortilla paikan päällä.

Pieniä muutoksia syksyn aikatauluihin, muutokset merkattu punaisella alhaalla olevaan kalenteriin. Lisäksi Juoksijan lihaskuntotreeni tiistaisin kuuluvat saman treenimaksun piiriin.

 

Perustreenit:

Perustreeni on kaiken harjoittelun perusta. Perustreeni alkaa aina lämmittelyllä ja liikkuvuusharjoittelulla. Perustreeneissä parannat kuntoa monipuolisesti erilaisilla harjoituksilla, joissa hyödynnämme kehonpainoa, TRX-naruja, kahvakuulia ja levytankoja.  Perustreeni on monipuolista ja tehokasta harjoittelua, joka sopii kaiken tasoisille liikkujille, eikä sisällä hyppyjä. Aamutreeneissä on tarjolla myös pientä aamupalaa.

  • Lounastreeni tiistaisin ja perjantaisin klo 12 –13
  • Aamutreenit ma, ti, to klo 7.00 ja 17.30
  • Iltatreenit: Ma, ti, to klo 17.30
  • Iltatreeni: Ti klo 18.45
  • Iltatreenit: Ma klo 18.45
  • Iltatreeni: To klo 20.00

Tehotreenit:

Tehotreeni on Crosstrainin-tyylinen, intensiivinen treeni, jossa todella haastat itseäsi. Tehotreeni alkaa aina tekniikkaosuudella, jonka jälkeen siirrytään voimaosioon. Treeni loppuu intensiiviseen POWER-osioon, jossa viet itsesi äärirajoille.

Tule mukaan Tehotreeneihin ja treenaa kuin huippu-urheilija. Sopii kokeneelle treenaajalle ja sinulle joka kaipaat haasteita.

  • la klo 10.00-11.00

Kehonhuolto- & coretreeni:

Tämä syviä lihaksia vahvistava ja kehoa huoltava tunti on kaksiosainen. Ensimmäisessä osiossa vahvistetaan keskivartalon syviä lihaksia pilateksestä tutuilla liikkeillä. Toinen osuus on kehon liikeratoja avaava ja lihaksia palauttava osuus. Kehonhuolto-osuudessa tehdään toiminnallisia venytyksiä sekä avataan kehon liikeratoja hierontarullaa hyödyntäen.

  • ke klo 18.45
  • la klo 11.15

Pilates

Pilatestuntien pohjana on Joseph Pilateksen Klassinen mattopilates. Pilatestunnilla opit käyttämään lihaksia tasapuolisesti, jolloin liian aktiiviset lihakset rentoutuvat ja keskivartalon syvät lihakset antavat sinulle tukea ja ryhtiä. Klassisesta mattopilateksestä hyötyvät niin kuntoilijat kuin urheilijat. Pilateksen avulla voit parantaa ryhtiä ja kehonhallintaa.

  • To klo 18.45

Juoksijan lihaskuntotreeni

Tämä tunti sopii kaikille, jotka haluavat treenata enemmän jalkojen ja keksivartalon lihaksia.

Juoksijoilla unohtuu yleensä säännöllinen juoksussa tärkeiden tukilihasten vahvistaminen. Monella juoksijalla takareidet ja pakarat ovat heikossa kunnossa, koska hitaissa peruskestävyysvauhdeissa nämä lihakset eivät juuri aktivoidu. Juoksijan lihaskuntotunnilla keskitytään erityisesti juoksussa tärkeiden lihasten vahvistamiseen, Reisiin, pakaroihin ja keskivartalon lihaksiin.

  • Ti klo 20 – 21

 

Kysy lisää:

Janne Särmäkari, personal trainer, ryhmäohjaaja, ravintovalmentaja

0400 601 052

janne@jestraining

 

 

By |2018-08-25T09:15:45+00:00elokuu 6th, 2018|liikunta|Kommentit pois päältä artikkelissa Syykauden treenit alkavat 20.8.2018

About the Author: